Paulina (Amu) | Sesje zdjęciowe

   Robi się coraz cieplej. Ludzie zaczynają wychodzić ze swoich ukryć zwanych domami i czerpią świeżego, wiosennego powietrza i w końcu ciesząc się życiem.
   Wykorzystałam tą okazję do wyciągnięcia mojej przyjaciółki, która zazwyczaj siedzi w domu, do wyjścia na zewnątrz. Paulina jest wielką fanką seriali anime (japońskie bajki), które w sumie nie są wcale takie złe, jakby można było przypuszczać. Trzeba pamiętać, że to po prostu inna kultura i spróbować się w nią bardziej wgłębić, żeby przestać się tego bać. Zdarzyło mi się przeczytać mangę (japoński komiks) i byłam zachwycona. To nawet wciąga, jeśli ktoś lubi czytać i ma sporą wyobraźnię.
   Paulina niedawno kupiła sobie dwa cosplay'e postaci z takowego anime. Pomyślałam, że chętnie wykorzystam tą okazję to zrobienia sesji cosplay'owej mojej koleżance. Mimo, iż bardzo nie lubi stać przed obiektywem, dla mnie ten raz się zgodziła, za co jestem jej ogromnie wdzięczna, bo nikogo innego w takim stylu po prostu sobie nie wyobrażam.
   Ta sesja trochę mnie uspokoiła, ponieważ mam problemy zdrowotne, które mnie niepokoją. Próbuję jakoś zająć myśli pracą nad zdjęciami, ale czasem to jednak nie wychodzi i wtedy jestem bardziej nerwowa. Dlatego też ostatnio zdjęcia się nie pojawiały na blogu, bo nie miałam siły w ogóle się za to zabrać. Na szczęście już się ogarnęłam i wstawiam zdjęcia mojej przeuroczej przyjaciółki.'

















Komentarze