Zawieszam bloga

   Czasem bywa tak, że trzeba podjąć pewne kroki, by móc rozwijać się dalej. Pewne czynniki wręcz pchają nas do różnych wyborów. Ja właśnie muszę takowe kroki wykonać dzisiaj.
   Z powodu słabej popularności bloga zawieszam tą stronę, by skupić się mocniej na fanpage'u na Facebook'u i na instagramie. Planuję trochę zmian w publikacji zdjęć oraz być może w najbliższym czasie odświeżę swoje logo.
   Nie wiem co mogę więcej napisać. Straciłam radość z prowadzenia bloga, ponieważ nie dawał żadnych efektów, a ja coraz mniej byłam z niego dumna. Nie skasuję go, zostawię go na pamiątkę.
 
   Ja Was serdecznie zapraszam na facebook'a

   Co Widzi Moje Oko

   oraz na instagramie

   @cowidzimojeoko

   Widzimy się niebawem własnie tam, a tutaj się żegnam :)


Komentarze

Prześlij komentarz

Najczęściej czytane

Niewykorzystany materiał | Dodatki

Czas na polowanie | Olympus

Krzysiu (11.02.2018r.) | Sesja zdjęciowa