Powrót | Olympus

   Czy Wy też często wracacie do miejsc, które miały dla Was znaczenie?
   Mi to zdarza się ostatnio bardzo często.
   Dzisiaj postanowiłam wrócić do miejsca, które pokazał mi kiedyś pewien chłopak. Widoki z owego punktu zaparły mi dech w piersiach. Dlaczego? Otóż jest to miejsce, z którego znakomicie można podziwiać zachód słońca. Ale nie dlatego tam pojechałam.
   Bowiem tamtego dnia pierwszy raz w życiu wyznałam szczere uczucie do, jednak, nieszczerej osoby. Mimo, że był to związek nieudany, bardzo dobrze go wspominam. Wakacyjne miłości mają to do siebie, że są piękne, ale ulotne. Wiedziałam, że to się zakończy szybko, dlatego te wakacje były dla mnie naprawdę udane, ponieważ żyłam chwilą teraźniejszą.
   Co robi teraz tamten jegomość? Tego nie wiem, ale życzę mu jak najlepiej z inną.
   Ja tymczasem wspominam stare znajomości, siedząc w miejscu dla mnie ważnym. Słońce powoli zachodzi, więc wyciągam aparat i o to, co widzę.





   Nigdy nie zapomnę.

Komentarze

  1. Wow, świetny post, a widok przepiękny. Ja też mam takie miejsca, do których czasem wracam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D
      Dobrze jest mieć takie miejsca

      Usuń
  2. Mam miejsca, które kojarzą mi się z pewnymi osobami i zawsze będę do nich wracać

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz