Coś dla fanów motoryzacji, czyli V Tarnogórski Zlot Pojazdów Zabytkowych | Dodatki

   Trochę z innej beczki :)
   Miałam okazję w weekend sfotografować prawdziwe perełki dawnej motoryzacji. Mimo, że fanką tego tematu nie jestem, to jednak moje uwielbienie do tamtych czasów skłoniło mnie to uważnego przyjrzenia się tym cudom. Przy okazji to dobra okazja do nauki.
   Pamiętam jeszcze pierwszy zlot, na który to udałam się z moim ówczesnym chłopakiem. Widząc, jak zachwyca się każdą z maszyn, byłam pod wrażeniem. Kocha auta, więc w sumie nic dziwnego. Ten temat był dla niego tym, czym dla mnie jest fotografia. Dobrze mieć swoje hobby.
   Brakowało mi na tym zlocie ludzi przebranych w dawną modę. Kobiety w sukienkach w grochy... Jak ja uwielbiam te czasy.
   Oceniam pozytywnie ten event i zapraszam serdecznie, jeżeli znowu będzie :)












Komentarze